Звароты грамадзян і юрыдычных асоб


Праца са зваротамі грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў і юрыдычных асоб, у Баранавіцкім КУВП "Водаканал" ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Канстытуцыяй Рэспублікі Беларусь, Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб", Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 г. № 498 "Аб дадатковых мерах па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб", Дырэктывай Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г. № 2 "Аб дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату і павышэнні якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва".

Пісьмовыя звароты накіроўваюцца на адрас: 225409, Брэсцкая вобласць, г. Баранавічы, вул. Камсамольская, 55, Баранавіцкае КУВП "Водаканал".

Тэкст звароту павінен паддавацца чытанню. Рукапісныя звароты павінны быць напісаны дакладным, пераборлівым почыркам. Не дапускаецца ўжыванне ў зваротах нецэнзурных або абразлівых слоў або выразаў.

Да пісьмовых зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, дадаюцца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мовах.

Застаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх):

выкладзены не на беларускай ці рускай мове;

не змяшчаюць прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, адраса месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;

не змяшчаюць поўнага наймення юрыдычнай асобы і адрасы яе месца знаходжання, прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);

змяшчаюць тэкст, які не паддаецца чытанню;

змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;

падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;

змяшчаюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі Баранавіцкага КУВП "Водаканал";

прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;

пададзены паўторны зварот, калі ён ужо быў разгледжаны па сутнасці і ў ім не змяшчаюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;

c заяўнікам спынена перапіска.

Заяўнік мае права адклікаць свой зварот да разгляду яго па сутнасці шляхам падачы адпаведнай пісьмовай заявы.

Адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны заяўнікам у парадку, устаноўленым артыкулам 20 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".

Адказ Баранавіцкага КУВП "Водаканал" на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў вышэйстаячую арганізацыю - Камунальнае унітарнае шматгаліновае прадпрыемства жыллёва-камунальнай гаспадаркі "Баранавіцкая гарадская жыллёва-камунальная гаспадарка" (225409, г.Баранавічы, вул.Савецкая, 59)».

Адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці пасля абскарджання ў вышэйстаячую арганізацыю могуць быць абскарджаны ў суд у парадку, устаноўленым заканадаўствам.


Электронныя звароты падаюцца ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі з дапамогай Дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) Рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб «ОБРАЩЕНИЯ.БЕЛ».

Прадастаўленне дзяржаўным органам і іншым дзяржаўным арганізацыям, а таксама заяўнікам доступу да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў ажыццяўляецца бясплатна. Выкарыстанне інфармацыйных рэсурсаў (сістэм) дзяржаўных органаў і іншых дзяржаўных арганізацый у мэтах функцыянавання сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў здзяйсняецца бясплатна.

Прадастаўленне інфармацыі аб зваротах з сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў без згоды грамадзян, іх прадстаўнікоў або юрыдычных асоб, аб якіх запытваецца інфармацыя, дапускаецца для мэт разгляду зваротаў гэтых грамадзян, іх прадстаўнікоў або юрыдычных асоб вышэйстаячым арганізацыям, а таксама іншым дзяржаўным органам і іншым дзяржаўным арганізацыям у выпадках, прадугледжаных заканадаўчымі актамі.

Парадак унясення дзяржаўнымі органамі і іншымі дзяржаўнымі арганізацыямі інфармацыі ў сістэму ўліку і апрацоўкі зваротаў, парадак прадастаўлення дзяржаўным органам і іншым дзяржаўным арганізацыям, а таксама заяўнікам інфармацыі з гэтай сістэмы, парадак ідэнтыфікацыі (аўтарызацыі) заяўнікаў у сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў, іншыя пытанні, звязаныя з функцыянаваннем сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў, устанаўліваюцца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь.

Уладальнік сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў і яе аператар, які забяспечвае ў тым ліку тэхнічныя ўмовы для функцыянавання сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў, вызначаюцца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь.

Электронны зварот выкладаецца на беларускай ці рускай мове.

Электронныя звароты грамадзян павінны змяшчаць:

найменне і (або) адрас арганізацыі або пасаду і (або) прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы асобы, якім накіроўваецца зварот;

прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);

выклад сутнасці звароту.

Электронныя звароты юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў павінны змяшчаць:

найменне і (або) адрас арганізацыі або пасаду і (або) прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы асобы, якім накіроўваецца зварот;

поўнае найменне юрыдычнай асобы і яе месца знаходжання;

выклад сутнасці звароту;

прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты.

Да электронных зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

Сутнасць электроннага звароту не можа выкладацца праз спасылкі на інтэрнэт-рэсурсы. Тэкст звароту павінен паддавацца чытанню. Не дапускаецца ўжыванне ў зваротах нецэнзурных або абразлівых слоў або выразаў.

Пры невыкананні ўказаных патрабаванняў электронны зварот можа быць пакінуты без разгляду па сутнасці.

Дапушчальнымі фарматамі дакументаў і (або) звестак у электронным выглядзе і іх графічных выяў на папяровых носьбітах (сканаў) з'яўляюцца: PDF/A, DOCX, DOC, RTF, TXT, ODT, ZIP, RAR, PNG, TIFF, JPEG, JPG.

Адказы (паведамленні) на электронныя звароты накіроўваюцца праз сістэму ўліку і апрацоўкі зваротаў, за выключэннем выпадкаў, калі заяўнік у сваім электронным звароце просіць накіраваць пісьмовы адказ.

Калі пісьмовыя і (або) электронныя звароты аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў, якія паступаюць, носяць масавы характар (больш за дзесяць зваротаў), адказы на такія звароты па рашэнню кіраўніка арганізацыі або асобы, упаўнаважанай ім падпісваць ва ўстаноўленым парадку адказы на звароты, могуць размяшчацца на афіцыйным сайце арганізацыі. у глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт без накіравання адказаў (апавяшчэнняў) заяўнікам.

Заяўнік мае права адклікаць свой зварот да разгляду яго па сутнасці шляхам падачы адпаведнай пісьмовай ці электроннай заявы.

Адказ на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў вышэйстаячую арганізацыю.


Асабісты прыём грамадзян, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб (далей - асабісты прыём) праводзіцца дырэктарам КУВП "Водаканал", намеснікам дырэктара-галоўным інжынерам і іншымі службовымі асобамі па зацверджаным дырэктарам КУВП "Водаканал" графіку.

Асабісты прыём праводзіцца не радзей як адзін раз у месяц ва ўстаноўленыя дні і гадзіны. У выпадку адсутнасці па ўважлівай прычыне службовых асоб, якія праводзяць асабісты прыём, прыём ажыццяўляюць асобы, якія выконваюць іх абавязкі.

Адзіныя дні і гадзіны прыёму грамадзян, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб - кожнае серада месяца з 08:00 да 13:00.

Папярэдні запіс на асабісты прыём ажыццяўляе сакратар прыёмнай, або асоба, якая замяняе сакратара ў перыяды яго часовай адсутнасці. Папярэдні запіс грамадзян, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб на асабісты прыём ажыццяўляецца пры асабістым звароце заяўнікаў або па кантактных тэлефонах (0163) 65-60-30, 42-21-44. Папярэдні запіс на асабісты прыём ажыццяўляецца ў працоўныя дні (панядзелак-пятніца) з 8:00 да 13:00 і з 14:00 да 17:00 гадзін.

Падчас папярэдняга запісу на асабісты прыём удакладняецца наступная інфармацыя:

у фізічных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў - прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць), месца жыхарства (знаходжання), кантактны тэлефон;

у прадстаўнікоў фізічных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, акрамя названых у папярэднім абзацы звестак, удакладняюцца: прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць), месца жыхарства (знаходжання) асобы, інтарэсы якой ва ўстаноўленым парадку прадстаўляе прадстаўнік, і назва і рэквізіты дакумента, які пацвярджае паўнамоцтвы прадстаўніка.

У прадстаўнікоў юрыдычных асоб удакладняюцца:

уласныя прозвішча, імя, імя па бацьку (калі такое маецца), месца жыхарства (пражывання) прадстаўніка;

назву і юрыдычны адрас юрыдычнай асобы, інтарэсы якой ва ўстаноўленым парадку прадстаўляе прадстаўнік;

назву і рэквізіты дакумента, які пацвярджае паўнамоцтвы прадстаўніка;

пытанні, якія плануюцца да абмеркавання на асабістым прыёме;

іншыя ўдакладняючыя звесткі, пры неабходнасці.

Службовыя асобы КУВП "Водаканал", якія праводзяць асабісты прыём, а таксама сакратар прыёмнай (або асоба, якая замяняе сакратара ў перыяды яго часовай адсутнасці), не мае права адмовіць у асабістым прыёме, запісы на асабісты прыём, па пытаннях, якія адносяцца да кампетэнцыі прадпрыемства, у парадку. , устаноўленым Законам, за выключэннем выпадкаў:

звароты па пытаннях, якія не адносяцца да кампетэнцыі КУВП "Водаканал";

звароты ў неўстаноўленыя дні і гадзіны;

калі заяўніку ўжо быў дадзены вычарпальны адказ на пытанні, якія яго цікавяць;

калі з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях;

калі заяўнік прымяняе тэхнічныя сродкі (аўдыё- і відэазапіс, кіна- і фотаздымку) без згоды службовай асобы, якая праводзіць асабісты прыём, і адмаўляецца спыніць іх прымяненне;

непрад'яўлення дакумента, які сведчыць асобу заяўніка, яго прадстаўніка, а таксама дакумента, які пацвярджае паўнамоцтвы прадстаўніка заяўніка.

Пры змяненні ўзгодненага парадку прыёму грамадзян сакратар прыёмнай паведамляе аб гэтым асобе, якая запісалася на прыём, не пазней за адзін дзень да запланаванага дня правядзення прыёму грамадзян (у выключных выпадках - у той жа дзень да запланаванага часу прыёму грамадзян), а таксама паведамляе яму пра дзень, на які пераносіцца прыём.

У выпадку адмовы ў асабістым прыёме сакратар прыёмнай інфармуе грамадзян аб рашэнні аб адмове ў асабістым прыёме не пазней як за адзін дзень да даты прыёму.

Калі на дзень асабістага прыёму прыпадае дзяржаўнае свята або святочны дзень, аб'яўлены непрацоўным, дзень асабістага прыёму пераносіцца на наступны за ім працоўны дзень.

Пры вусным звароце на асабісты прыём заяўнік абавязаны прад'явіць дакумент, які пацвярджае асобу. Прадстаўнікі заяўнікаў павінны прад'явіць таксама дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

Грамадзяне прымаюцца ў назначаны для прыёму дзень у парадку чарговасці. У дні прыёму апошні наведвальнік прымаецца ў парадку жывой чаргі, за выключэннем асоб, якія папярэдне запісаліся на асабісты прыём.

Вусныя звароты могуць быць пакінуты без разгляду па сутнасці, калі:

не прад'яўлены дакументы, якія пацвярджаюць асобу заяўнікаў, іх прадстаўнікоў, а таксама дакументы, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў заяўнікаў;

звароты змяшчаюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якой праводзіцца асабісты прыём;

заяўніку ўжо быў дадзены вычарпальны адказ на пытанні, якія яго цікавілі, або перапіска з гэтым заяўнікам па такіх пытаннях была спынена;

заяўнік у ходзе асабістага прыёму дапускае ўжыванне нецэнзурных або абразлівых слоў або выразаў;

заяўнік прымяняе тэхнічныя сродкі (аўдыё- і відэазапіс, кіна- і фотаздымку) без згоды службовай асобы, якая праводзіць асабісты прыём, і адмаўляецца спыніць іх прымяненне;

звароты змяшчаюць пагрозы жыццю, здароўю і маёмасці, прымушэнне да ўчынення супрацьпраўнага дзеяння або заяўнік іншым спосабам злоўжывае правам на зварот.

Рашэнне аб пакіданні вуснага звароту, выкладзенага падчас асабістага прыёму, без разгляду па сутнасці аб'яўляецца падчас гэтага прыёму службовай асобай, якая праводзіць асабісты прыём, з указаннем прычын прыняцця такога рашэння».

Тэлефоны нашых службаў

115 - кароткi нумар
Адзіны абласны кантакт-цэнтр ЖКГ

(0163) 41·67·46, 41·74·22, 41·63·92
Аператары абанентнай службы
(0163) 46·77·00, +375 (29) 802·15·47
Ўстаноўка, замена і рамонт вадамераў

+375 (29) 722·86·54, +375 (29) 697·40·54
Заказ крамнёвай бутыляванай вады «Веда»

Наш адрас: вул. Камсамольская, 55
225409, г.Баранавiчы, Брэсцкая вобласць
Тэлефон прыёмнай: (0163) 65·60·30 (факс)
Час працы:
з 800 да 1700, перапынак: з 1300 да 1400




Версія сайта для людзей са слабым зрокам
 
© 2023, Камунальнае ўнітарнае вытворчае прадпрыемства «Водаканал» г.Баранавiчы
Па ўсіх пытаннях звяртайцеся па адрасе: info@veda.by